Úvod / Doprava a platba

Doprava a platba

Osobní odběr v kamenné prodejně 

  • Vyčkejte prosím na informaci o připravenosti zboží k vyzvednutí.
  • Úhrada zboží na prodejně je možná v hotovosti nebo platební kartou.

Adresa prodejny zverimex FORPET
Hlavní třída 678, 708 00 Ostrava - Poruba
Otevírací doba
pondělí - pátek: 8.00 - 18.00
sobota: 8.00 - 12.00
Telefon: 777 110 169

Rozvoz v Ostravě: Martinov, Poruba, Pustkovec, Svinov, Třebovice

  • nákup zboží do 1100 Kč - cena dopravy 50 Kč
  • nákup zboží nad 1100 Kč - doprava ZDARMA

Zboží je obvykle doručeno do dvou pracovních dnů od objednání či uhrazení zboží. Pro konkrétní dobu dodání Vás budeme kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle.

Zásilku je možné uhradit v hotovosti při převzetí nebo předem převodem na účet (dodání se uskuteční až po připsání platby).

Momentálně rozvážíme pouze do lokalit Ostrava: Poruba, Martinov, Pustkovec, Svinov, Třebovice, ostatní lokality po dohodě.

Doručení spediční firmou PPL až do domu

  • nákup zboží do  1100 Kč, platba předem: cena dopravy 110 Kč
  • nákup zboží do 1100 Kč, platba dopravci: cena dopravy 110 Kč, dobírka 30Kč
  • nákup zboží nad 1100 Kč, platba předem: doprava ZDARMA
  • nákup zboží nad 1100 Kč, platba dopravci: doprava ZDARMA, dobírka 30Kč

Zboží zasíláme na Vámi určenou adresu domů či do zaměstnání.
Zásilka je doručena obvykle do 48hod. od expedice v pracovní dny od 8 do 18 hodin.
O expedici zásilky je zasíláno e-mailové info a na webových stránkách společnosti PPL můžete po zadání čísla zásilky zjistit, kde se momentálně Vaše zásilka nachází.

Doručení spediční firmou do PPL Parcel Shopu

  • nákup zboží do 1100 Kč, platba předem: cena dopravy 110 Kč
  • nákup zboží do 1100 Kč, platba dopravci: cena dopravy 110 Kč, dobírka 30Kč
  • nákup zboží nad 1100 Kč, platba předem: doprava ZDARMA
  • nákup zboží nad 1100 Kč, platba dopravci: doprava ZDARMA, dobírka 30Kč

Doručení do Vámi zvoleného odběrného místa, kde si zásilku vyzvednete podle svých možností. Maximální hmotnost jedné zásilky je 20 kg. Uložení zásilky v Parcel Shopu je 7 kalendářních dní.

ZPŮSOBY PLATBY ZBOŽÍ

  • hotově - při převzetí zboží v prodejně nebo využijete-li dopravu Rozvoz po Ostravě
  • platební kartou - při převzetí zboží v kamenné prodejně
  • převodem - bankovním převodem na náš účet číslo 309592593/0300
  • dobírkou - v hotovosti při převzetí zboží od dopravce

PODMÍNKY DOPRAVY

Změna přepravce
Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech změnit přepravce včetně rozhodnutí využít k dopravě objednaného zboží vlastních prostředků. O této změně bude prodávající kupujícího vždy předem informovat.
Rozdělění zásilky
Prodávající si vyhrazuje právo rozdělit zásilku do více balíků, zejména v případech, kdy může jedna část objednávky ohrozit bezpečné přepravení části druhé nebo hmotnost jednoho balíku přesáhne maximální hmotnost pro přepravu, což je 30 kg pro jeden balík. V tomto případě bude cena za dopravu doúčtována dle rozdělení zásilky.
Změna ceny přepravy
V případě špatně zvolené ceny za dopravu, může prodávající učinit změnu bez předchozího upozornění zákazníka.
Poškození zásilky při přepravě
Naše firma ForPet expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte, ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny. Reklamujete-li poškození zásilky při přepravě je vždy nutné zachovat kompletní obal zásilky včetně výplní! V opačném případě nemusí být reklamace uznána!!

V případě poškození zásilky při přepravě je nutné kontaktovat také nás na e-mail: info@forpet.cz, abychom Vám mohli zaslat zboží nové jakmile nám přepravní společnost Vaše hlášení škody potvrdí. Za opětovné zaslaní nového zboží z důvodu poškození první zásilky již není cena za dopravu účtována.